3 mar. 2010

Adriana Dragomir si-a ridicat premiul


astigatoarea concursului Castiga cu newstimisoara o bijuterie marca Adrian Haiduc, Adriana Dragomir a asistat si ea la prezentarea colectiei „Man’s on fire”. Tanara a fost incantata de premiul primit, un colier in valoare de peste 250 de dolari. "Mi-a placut foarte mult colectia domnului Haiduc si am vrut si eu sa vad ce reprezinta un astfel de colier. Este un cadou foarte frumos de Valentine's Day. Am vazut concursul pe site, m-am inscris si am spus tuturor prietenilor mei sa ma voteze. Asa am castigat", ne-a declarat Adriana Dragomir.
Adriana Dragomir este castigatoare concursului Castiga cu newstimisoara.ro o bijuterie marca Adrian Haiduc
23 de persoane interesate de marele premiu, un colier din colectia Man's on fire a designerului timisorean Adrian Haiduc ne-au raspuns la intrebarea "Ce l-a inspirat pe Adrian Haiduc sa isi numeasca noua colectie de bijuterii pentru barbati, Man's on fire". Din cele 23 de raspunsuri cel mai votat comentariu a fost cel al Adrianei Dragomir. Raspunsul castigator a strans 45 de voturi. Castigatoarea, Adriana Dragomir va primi premiul in aceasta seara, de la ora 18 la Iulius Mall in cadrul prezentarii colectiei Man's on fire. Iata comentariul castigator.

sursa: newstimisoara.ro

Foto: Robert Dohar

Niciun comentariu: