26 apr. 2010

Lux, eleganta si multe femei frumoase. Toate in cadrul Timisoara Fashion Festival


Cel mai important eveniment de moda din vestul tarii, Timisoara Fashion Festival a fost cu adevarat un succes. Tinut la No Name, festivalul de moda a strans la start 10 cei mai in voga designeri romani si straini care si-au prezentat creatiile pentru sezonul toamna-iarna 2009-2010, dar si ultimele tendinte pentru primavara care urmeaza.

Nu doar designeri au luat cu asalt festivalul organizat de Adrian Haiduc, ci si tinerii timisoreni care s-au aratat impresionati de creatiile Mihaelei Drafta, Oana Comănescu, Dana Diaconescu, Istvan Câmpan, Oana Seran, Cristina Radu, Laura Verdeti sau Gabriela Sirbu.

Bijuterii pentru animalele de companie

Nu doar femeile si barbatii au fost rasfatati aseara de Adrian Haiduc. Marea surpriza a creatorului a reprezentat-o colectiei de coliere pentru animale de companie. „Este deosebit sa sa fii primul designer roman care face bijuterii pentru caini si pisici”, a declarat controversatul designer. Bijuteriile pentru animale costa de la 250 de euro in sus si sunt facute doar la comanda.

Sursa: newstimisoara.ro

Giuvaiere pentru căţei şi pisici


Ultima fiţă în materie de cochetărie a apărut naştere la Timişoara. Vizaţi sunt proprietarii de căţei şi pisici, care pot să-şi împodobească patrupedele cu bijuterii din perle, corali şi pietre preţioase.

Originala idee îi aparţine designerului timişorean Adrian Haiduc, care doreşte să expună ineditele giuvaiere pentru căţei şi pisici la un festival al modei ce va avea loc în Timişoara pe 13 noiembrie. "Nimeni în România nu a făcut astfel de creaţii, eventual au vândut diverse zgărzi cu cristale. Consider că animăluţul de companie este, prin natura sa, bijuteria stăpânului său, dar ca să strălucească are nevoie, la rândul lui, de o bijuterie la gât, care îl înnobilează”, este de părere designerul.

Bijuteriile pentru căţei şi pisici marca Adrian Haiduc costă între 150 de lei şi 3.000 de euro. Ele sunt prevăzute cu perle de Hawaii de forme sau dimensiuni ieşite din comun - kaihi – "aripi de înger” - sau crengi de corali mixate cu pietre preţioase colorate. "Şi în cazul patrupedelor respect trendul lansat pe podiumurile de modă în ceea ce priveşte bijuteriile anului: jocul de perle cu pietre semipreţioase. Tendinţele sunt în jurul perlelor ovale, mixate cu agate şi onix negru. Fiecare colier are şi un pandantiv, de regulă câte o floare sculptată în sidef, completată cu alte perle”, a mai spus Haiduc.

Chiar dacă încă nu au fost lansate oficial pe piaţă, designerul timişorean spune că are foarte multe comenzi: 70 de astfel de accesorii preţioase pentru căţei şi 11 pentru pisici. După festivalul modei de la Timişoara, colierele "miau-miau" vor fi comercializate în petshopuri şi magazine de bijuterii din Timişoara, Bucureşti, Cluj, Râmnicu Vâlcea, Brăila, Iaşi, Baia Mare şi Oradea. Cele mai multe comenzi sunt pentru bichoni, pincher pitici şi buldogi francezi.

OFELIA HERGHELEGIU
Foto: ADRIAN PÎCLIŞAN


Sursa: renasterea.ro


Bărbatul - o perlă constantă pentru femeie







Coliere, brăţări, cercei, broşe, pandantive, toate aceste bijuterii cu perle de cultură naturale de Hawaii sunt dedicate exclusiv femeilor, dar prezentate de un bărbat. Originala idee îi aparţine timişoreanului Adrian Haiduc, unic importator de perle de Hawaii din Sud-Estul Europei. Conceptul ”Born to be a pearl / Născut să fie perlă” doreşte să prezinte femeia nu doar în calitate de ”consumatoare” de bijuterii, dar şi ca fiinţa care are capacitatea să transforme bărbatul de lângă ea într-o veritabilă perlă.


Sacrificiul scoicii

”Aşa cum scoica depune un sacrificiu să dea naştere perlei, la fel şi femeia depune mari eforturi să transforme bărbatul în perla ei”, este ideea lui Adrian Haiduc, cel care a gândit originalul mod de a prezenta unele dintre cele mai frumoase bijuterii pentru femei de către un bărbat. De fapt, recunoşte timişoreanul, totul a pornit dintr-o joacă, din câteva discuţii cu prietenii. ”Mi-am dat seama că atunci când bărbatul greşeşte, dăruieşte femeii o bijuterie. Amantei, de asemenea, i se dăruiesc bijuterii. Prin noul concept doresc ca bărbatul să înveţe să ofere bijuterii femeii şi în semn de mulţumire, de apreciere pentru ceea ce reprezintă în viaţa lui. Pentru sacrificul ei de a-l transforma într-o veritabilă perlă”, spune Adrian Haiduc.


Actor de telenovele şi model pentru prezentarea bijuteriilor

Nu doar conceptul a fost îndelung gândit, alegerea modelului care să pună în practică şi să reprezinte cel mai bine inedita idee a reprezentat misiune destul de grea. Cel mai potrivit s-a dovedit a fi Andrei Dumitru, un tânăr în vârstă de 25 de ani. Finalist al unei emisuni-concurs de la unul dintre posturile TV dedicate femeilor, tânărul model este cunoscut şi datorită unui rol pe care l-a jucat într-o telenovelă românească de succes. Originar din Ploieşti, Andrei este pasionat de karate, atletism, drumeţii şi teatru. ”Am dorit să fie un bărbat cu carismă, fără a avea însă nimic vulgar. Chiar dacă modelul este în ipostaze nud, nu este nimic indecent, ci doar provocator. În plus, Andrei este la vârsta bărbatului când femeia începe să lucreze asupra lui pentru a-l transforma în perlă”, a mai adăugat Adrian Haiduc. Ideea de a fi în rolul bărbatului care se află la picioarele femeii oferindu-i bijuterii a constituit o provocare pentru tânărul model. ”Aş propune oricărui bărbat un exerciţiu simplu. Să îşi privească iubita atunci când îşi potriveşte un colier de perle singură în faţa oglinzii. Desfătarea din ochii ei spune totul. Perlele, cu strălucirea lor de foc, m-au învăţat ce înseamnă cu adevărat să o răsfeţi pe zeiţa vieţii tale", ne-a spus Andrei Dumitru. O dată cu promovarea noului concept, el devine primul bărbat din România "născut pentru a fi o perlă".


Perle de legendă

Locuitorii din Hawaienii cred că perlele în formă de inimioară sunt inimile zeiţei Pele, Zeiţa Vulcanului. De numele Zeiţei Pele se leagă o legendă conform căreia ea îl va blestema pe orice turist care, la plecarea din Hawaii, ia cu el o rocă vulcanică. Se pare că legenda a fost "ursită" de un îngrijitor al Parcului Naţional Vulcanic din Hawaii, din dorinţa de a menţine integritatea locului, periclitat de turiştii care luau cu ei câte o amintire. De atunci, în Hawaii continuă să sosească, trimise prin poştă, pacheţele care conţin rocile vulcanice înapoiate, laolaltă cu o mică ofrandă, o bijuterie sau un fruct, din partea unor persoane despre care se spune că ar fi trecut prin teribile provocări după ce au luat cu ei o rocă.

Sursa: renasterea.ro

Timişoara Fashion Festival aduce superlativele modei la No Name


Capitala modei şi a frumuseţii se mută, pe 13 noiembrie, la Timişoara, în clubul No Name. Ca barometru al spiritului unei epoci, al mentalităţii si al gustului, vestimentaţia şi bijuteriile sunt pentru prima oară prezente sub lumina reflectoarelor clubului No Name pe 13 noiembrie, începând cu ora 19, în cadrul primului Festival de Modă de la Timişoara, organizat de designerul Adrian Haiduc.
Manifestarea va prezenta în premiera propunerile unor designeri importanţi şi tineri designeri: Guy Laroche, Mihaela Drafta, Oana Comănescu, Dana Diaconescu, Istvan Câmpan, Oana Seran, Cristina Radu, Adrian Haiduc, Laura Verdeti şi Gabriela Sîrbu. Evenimentul este structurat pe mai multe secţiuni dedicate atât creatorilor de moda consacraţi cât şi tinerilor designeri care îşi pot prezenta astfel colecţiile în faţa publicului şi a experţilor în domeniu. Iuliana Matei, Ramona Lăzuran şi DJ Hara sunt cele trei supervedete alese să păşească pe catwalk-ul showului din această toamnă. Prezentatorul acestui festival este unul dintre cei mai râvniţi bărbaţi din Paradisul Femeilor, Adi Nartea.

Sursa: ziuadevest.ro

DJ Harra şi Iuliana Matei, pe podium la Timişoara Fashion Festival


„Timişoara Fashion Festival” are deja o listă de invitaţi care îi conferă statutul de primul festival de modă adevărat din vestul ţării. Festivalul ce va avea loc pe 13 noiembrie, în clubul No Name, este un eveniment organizat de designerul timişorean Adrian Haiduc. Controversat nu doar pentru creaţiile sale, ci şi pentru mijloacele prin care le promovează, Haiduc a reuşit să aducă la Timişoara nume actuale şi cu greutate de moda şi show business-ul românesc. „Timişoara Fashion Festival” este locul în care designerul timişorean îşi va prezenta, în premieră, colecţia de bijuterii pentru câini şi pisici, colecţie ce a intrat deja în noul trend al modei româneşti. Aceasta este primă ediţie a Festivalului îi va avea ca invitaţi pe „fata cu naiul”,Cornelia Tihon, designerul Elena Cristina Radu, care va prezenta creaţii vestimentare elegante şi DJ Harra, care va urca pe podium pentru a prezenta colecţia designerului Adrian Haiduc.
Frumoasa brunetă Iuliana Matei, fost iepuraş Playboy, va urca şi ea pe catwalk-ul Festivalului de moda de la Timişoara. Iuliana spune cp l-a cunoscut pe Adrian Haiduc în cadrul emisiunii „Inelul cu diamant”, iar de atunci şi-a dorit mereu să ajungă la Timişoara.
Şi DJ Harra, trebuie să mulţumească participării sale la emisiunea „Inelul cu diamant” pentru prezenţa la acest festival. „Recunosc că sunt puţine lucruri care mă impresionează. Printre ele se află şi minunatele creaţii ale domnului Haiduc. Drept dovadă am comandat şi eu bijuterii pentru căţeii mei şi am acceptat cu mare drag invitaţia de a participa la prezentarea colecţiei sale”, spune DJ Harra.
Alături de DJ Harra va urca pe podium şi pincherul său Cheri, care va purta bijuteriile din perle create de Haiduc.
Originară de Orăştie, Cristina Elena Radu are 24 de ani şi este absolventă a Universităţii de Artă şi Design din Cluj Napoca, secţia design vestimentar- imprimeu. Ea îşi va prezenta la Timişoara colecţia toamnă-iarnă „Fur you”, ce reflectă o atenţie uriaşă pentru structură, proporţii şi forme. „Doresc a depăşi etapa – artă pentru artă – şi să ajung la o treaptă mai sus, unde moda are o valoare adăugată, este purtabilă. Haine care nu mai incită doar ochiul, ci flatează siluete şi gusturi diferite. Este inspirată din tradiţia, amploarea şi dezvoltarea deosebită a blănurilor”, spune creatoarea de modă.

Sursa: ziuadevest.ro

Bijuterii din perle pentru căţeii şi pisicile de fiţe


După hainele de designer şi zgărzile cu pietre semipreţioase, patrupedele din România au parte de o nouă revoluţie în modă: bijuteriile pentru câini şi pisici. Controversatul creator timişorean Adrian Haiduc, a creat pentru câini şi pisicile de fiţe bijuterii cu perle de Hawaii de forme şi dimensiuni personalizate, de la kaihi – „aripi de înger” – şi până la crengi de corali mixate cu pietre preţioase colorate.
„Am vrut să fiu, din nou, primul din România care face astfel de creaţii. Până acum se împodobeau zgărzile cu pietre sau cristale, dar să lipeşti nişte pietre pe o bucată de piele nu înseamnă creaţie. Cred că la fel ca stăpânii, şi animalele de companie trebuie să aibă bijuterii personalizate”, spune Adrian Haiduc. Bijuteriile marca Haiduc costă între 200 de lei, cele realizate în serie şi până la 3.500 de euro, în cazul celor unicat. ”Şi în cazul patrupedelor respect trendul lansat pe podiumurile de modă în ceea ce priveşte bijuteriile anului: jocul de perle cu pietre semipreţioase. Tendinţele sunt în jurul perlelor ovale, mixate cu agate şi onix negru. Fiecare colier are şi un pandantiv, de regulă câte o floare sculptată în sidef, completată cu alte perle”, a mai spus Haiduc.
Bijuteriile nu au fost lansată încă oficial pe piaţă, dar în acest domeniu, moda este creată de zvonuri. Până acum creatorul a primit peste 70 de comenzi pentru bijuterii „care latră” şi 11 pentru cele care „miaună”. Lansarea colecţiei pentru patrupede va avea loc luna viitoare, la festivalul de modă de la Timişoara.

Sursa: ziuadevest.ro

Nuditatea masculină vinde perle de Hawaii


Finalistul emisiunii „Paradisul femeilor” de pe Euforia TV, Andrei Dumitru, a fost ales ca imagine pentru prima campanie din România de promovare a bijuteriilor pentru femei.
Tânărul a acceptat să pozeze nud, acoperit cu câteva şiraguri de perle, în campania intitulată „Born to Be a Pearl” – „Născut pentru a fi o perlă”.
Campania a fost lansată de compania timişoreană H’Art Design, unicul importator pentru sud-estul Europei al perlelor şi coralilor de Hawaii. Fotografiile au fost realitate la Timişoara de Valentina Angela Jalba. Ideea unică în România de a promova bijuterii pentru femei prin intermediul unui bărbat nud îi aparţine lui Adrian Ionel Haiduc, patronul H’Art Design, cel care în urmă cu un an a „şocat” şi piaţa bijuteriilor din ţară prin asocierea cu compania Coral, unul dintre primii producători globali de perle.
Imaginile cu Andrei Dumitru vor putea fi văzute în curând pe bannere imense în Timişoara şi oraşele importante din ţară, dar şi în Hawai, în „muzeul perlelor” al companiei Coral.
„Noi, bărbaţii, atunci când călcăm în străchini, când facem o gafă, sau când vrem să obţinem ceva, ne aducem aminte că trebuie să ne răsfăţăm soţiile. De cele mai multe ori când greşeşti mergi cu o bijuterie. Pe de altă parte, amantele, pentru că nu trebuie să le uităm nici pe ele, sunt răsfăţate cu o bijuteriile. De ce acest concept - Born to Be a Pearl – pentru că trebuie ca femeile, soţiile, să nu fie răsfăţate doar atunci când greşim. Ele trebuie răsfăţate pentru că ne cresc copii, ne îmbracă, ne spală, ne calcă, sunt neveste şi amante. Cartea de vizită a femeii este bărbatul. La fel cum scoica secretă sideful pentru a produce o perlă, la fel şi soţia face un sacrificiu pentru a face din noi o perlă. L-am ales pe Andrei Dumitru pentru imaginea campaniei pentru că este la acea vârstă (25 de ani) la care orice femeie poate să îl modeleze pentru a-l face bărbat, să-l formeze pentru ce vrea ia. Nu am vrut un bărbat cu muşchi pentru că steroizii sunt falsitatea perlei. Nu am vrut un bărbat cu vicii pentru că e echivalentul punctelor de inserţii de pe o perlă. Am vrut o perlă naturală”, ne-a declarat Adrian Ionel Haiduc.
Campania „Born to Be a Pearl” se va desfăşura în lunile următoare şi va fi susţinută de toţi dealerii companiei H’Art Design. După cum ne-a declarat, misterios, Haiduc, imaginea „Born to Be a Pearl”, Andrei Dumitru, va putea fi văzut în curând live, la deschiderea unui nou magazin H’Art Design „într-un oraş de pe teritoriul României".

Sursa: ziuadevest.ro

8 Martie, Ziua Femeii sau a Mamei


Din martie, frumusete vesnica

Daca povestea cu Ziua Mamei sau Ziua Femeii nu am elucidat-o, ci am ajuns la compromisul ca, oricum, in Romania se sarbatoreste ceva care are legatura cu femeile, fie ca ele sunt mame sau nu, sa vedem si care ar putea sa fie unul dintre cadourile "in trend" care se pot face cu aceasta ocazie. Ce e drept, e recesiune si putem spune ca nu-i lipseste chelului tichia cu margaritare, dar... totusi, cadouri se cuvine a fi facute, si, uneori, "tichia cu margaritare" poate sa ne ofere surprize, atat prin pret cat si ca utilitate. Asa ca sa ne aruncam privirea dincolo de gardul prejudecatilor si sa vedem daca margaritarele nu sunt ceva ce ne-ar surade pentru aceasta primavara.

In Timisoara tocmai s-a deschis, miercuri, un magazin care nu te poate lasa sa treci pe langa el fara sa-ti faci cateva calcule care incep cu "daca" si "cand". Si asta pentru ca pe strada cunoscuta indeobste ca Resitei, la numarul 38, au venit perlele.

Nu este o metafora care sa fi influentat degeaba fantezia artistilor, cea cu truda scoicii de a elimina si apoi de a neutraliza un corp strain, care o chinuie. Frumusetea se naste din suferinta, din cazna, din noroi, uneori. Iar banateanul care a deschis magazinul de perle, alaturi de lucrarile care inglodesc mai tot ce misca, s-a gandit la viitor, la perla care va ramane pana la urma vizibila.

Adrian Haiduc, director executiv la H’Art Design, a intuit valoarea locului, a dorit sa devina parte din Timisoara veche, nu cu o banca, nu cu un cazinou, ci cu un magazin in care gasiti perle. Fiind unic distribuitor pentru sud-estul Europei al perlelor naturale de cultura, de Tahiti, a adus timisorencelor, acum in martie, si de acum inainte, posibilitatea de a fi rasfatate sau de a achizitiona ele insele un produs care se considera pe buna dreptate a fi de lux, la buchet, dar care, atunci cand cineva se ingrijeste sa-l comercializeze si "la fir" sau "la buchetel", coboara pana la preturi pe care chiar si un adolescent atent cu alocatia sa de la scoala si-l poate permite pentru a face un cadou, mamei sale, de 8 Martie. Si care femeie nu si-ar dori, ca piesa apreciata a cutiutei sale cu bijuterii, o "pornire a liniei perlelor", printr-o pereche de cercei cu perle naturale, la 80 de lei?

Perlele nu se vor demoda niciodata - doar felul de a le prezenta se schimba si se va schimba, in timp. Pentru acest martie, Adrian Haiduc sugereaza, drept cadou, cravatele de perle, de cate trei siraguri, care se pot purta si ca si curea, perlele-inimioara, baston, Keihi, Krinkle, dreptunghiulare sau patrate, in monturi si insirate pe materiale deosebite, amintind ca orice apare azi pe piata S.U.A., ca noutate, poate fi achizitionat in 10 zile si in Timisoara.

Chiar de la deschiderea magazinului, gandita astfel incat sa vina cu o propunere exact pentru Ziua Femeii, timisorencele au asaltat pultul cu margaritare si peste 60% din ceea ce era de aratat... s-a dus. S-a dus insotit de certificare, parafe si o multime de alte garantii, cu sfaturile si indrumarile de rigoare din partea personalului de aici. Evenimentul deschiderii acestui magazin a fost gandit de catre firma Life Style, a doamnei Corina Gluhovschi, iar gazda spatiului in care s-a nascut aceasta "perlarie", doamna Felicia Brincoveanu, a fost cea care i-a condus pe invitati pentru a prezenta si cealalta parte a afacerii de aici, si anume a propunerii de administrare moderna a spatiului unei case, prin genul de dulap-debara la care si timisorenii sunt invitati sa apeleze. Si, daca tot suntem in apropierea Pietei Iosefin, sa stam si sa calculam: un buchet frumos de trandafiri, cu noua fire, costa mai mult decat perechea de cercei cu perle, pomenita mai sus. Inainte de a alege intre "frumos si efemer" si "frumos si vesnic", ganditi-va ca, poate, nu este asa de greu sa le "bifati" pe amandoua.

Sursa: timpolis.ro
Poza: angelspearl.ro

Vedetă Playboy eclipsată de câini



Designerul Adrian Haiduc a lansat colecţia de haine pentru căţei cu perle şi pietre semipreţioase. Printre vedetele care au încercat să eclipseze patrupedele s-a numărat şi vedeta playboy, Ramona Lăzuran.



În cadrul deschiderii Târgului de Crăciun, organizat de Camera de Comerţ, a avut loc o inedită prezentare de modă. De această dată, vedetele nu au mai fost manechine cu picioare lungi, ci căţeii de talie mică. Colecţia „Hart and Tzall” a fost realizată de Haiduc împreună cu Laura Verdeţ şi Gabriela Sârbu. „Acum s-au rezolvat toate problemele. Căţeii au şi colier, şi haine. Putem vorbi de căţei cu fiţe accesorizaţi în tendinţe”, a declarat Adrian Haiduc.

În opinia designerului, tendinţele pentru 2010 în ceea ce priveşte bijuteriile animalelor de companie sunt : maxim 50 la sută perle, restul piatre preţioase. Printre manechinele care au încercat să eclipseze micuţele animale a fost vedeta Playboy, Ramona Lăzuran.

Poveşti cu „iepuraşi”

Cea mai ieftină piesă din colecţie costă 100 de euro, iar cel mai valoros se ridică la preţul de 300 euro. „Eu sunt în curs e achiziţionare a unui bichon, specia cea mai mică. Am în curte un Rottweiler, pe care nu pot să-l accesorizez pentru că mănâncă perlele”, a declarat Ramona Lăzuran, vedeta Playboy. Aceasta a povestit cum a avut de furcă cu o capră în Egipt. „Nu este glumă. Când m-am apropiat cu faţa de el, a deschis gura şi mi-a smuls cerceii cu perle”, a mai spus Lăzuran.

Sursa: click.ro

Colecţia de iarnă pentru căţei, 180 €


Designerul Adrian Haiduc a accesorizat hăinuţele cu perle semipreţioase


Designerul timişorean Adrian Haiduc se pregăteşte să lanseze noua colecţie de hăinuţe pentru căţei “Hart and Tzall Dog Colection”.

După lansarea colecţiei de bijuterii pentru animale de companie, Adrian Haiduc se pregăteşte să scoată pe piaţă prima sa colecţie de hăinuţe pentru căţei.

"Hăinuţe pentru căţei mai sunt în ţară, dar sunt aduse din import", a declarat Adrian Haiduc. Vestimentaţia pentru patrupede este accesorizată cu perle semipreţioase. Preţul unui asemenea articol pleacă de la 180 de euro.

„Preţurile nu sunt mici. Cel care se bucură de compania unui animăluţ ar trebui să plătească iubirea necondiţionată oferită de acesta, a mai spus designerul Adrian Haiduc.

Timişoreanul consideră că "animăluţul de companie este prin natura sa bijuteria stăpânului său, dar ca să strălucească are nevoie el, la rândul lui, de o bijuterie la gât, care îl înnobilează".


Sursa: click.ro

400 €, colierul pentru câini


La Timişoara a avut loc o prezentare de bijuterii pentru patrupede


Unul dintre cele mai aşteptate momente de la prima eduţie a evenimentului “Timişoara Fashion Festival” a fost prezentarea colecţiei de accesorii pentru animale de companie.



Manechinele şi-au făcut apariţia pe podium cu câini de dimensiuni mici în braţe, care purtau la gât coliere de sute de euro.

Colecţia de coliere a fost semnată de excentricul designer timişorean Adrian Haiduc. Acesta e singurul designer care realizează accesorii pentru animale de companie.

Piesele sunt făcute la comandă şi costă între 250 şi 400 de euro, însă, în funcţie de comenzi, preţurile pot creşte mult.

"Perlele şi pietrele semipreţioase sunt montate pe lanţuri de argint, pentru că sunt cele mai potrivite pentru căţei. Aurul e mai fragil. Avem coliere din sidef albastru şi negru, onix negru, carnelian, agat albastru şi negru, perle baston", spune Adrian Haiduc.


Sursa: click.ro

Timişoara: Un designer excentric a lansat colecţia de coliere pentru animale



Marea surpriză a festivalului Timişoara Fashion, care s-a desfăşurat aseară, în clubul No Name, a fost prezentarea colecţiei de coliere pentru animale de companie, semnate de Adrian Haiduc.



Manechinele şi-au făcut apariţia pe podium cu câini de dimensiuni mici în braţe, care purtau la gât coliere de sute de euro.

În aplauzele spectatorilor, câţeii au prezentat ultima colecţie de coliere semnată de excentricul designer timişorean Adrian Haiduc. Acesta este singurul designer care realizează accesorii pentru animale de companie.

"Nimic nu e mai frumos decât să fii primul designer român care face bijuterii pentru câini şi pisici”, a declarat Adrian Haiduc.

Perle pe lanţ de argint

Piesele sunt făcute la comandă şi costă între 250 şi 400, însă, în funcţie de comenzi, preţurile pot sări mult în sus.

“Perlele şi pietrele semipreţioase sunt montate pe lanţuri de argint, pentru că sunt cele mai potrivite pentru căţei. Aurul este mai fragil. Avem coliere din sidef albastru, perle baston, Frunze de sidef, agath etc”, a mai spus Adrian Haiduc.


Sursa: click.ro