Finalistul emisiunii „Paradisul femeilor” de pe Euforia TV, Andrei Dumitru, a fost ales ca imagine pentru prima campanie din România de promovare a bijuteriilor pentru femei.
Tânărul a acceptat să pozeze nud, acoperit cu câteva şiraguri de perle, în campania intitulată „Born to Be a Pearl” – „Născut pentru a fi o perlă”.
Campania a fost lansată de compania timişoreană H’Art Design, unicul importator pentru sud-estul Europei al perlelor şi coralilor de Hawaii. Fotografiile au fost realitate la Timişoara de Valentina Angela Jalba. Ideea unică în România de a promova bijuterii pentru femei prin intermediul unui bărbat nud îi aparţine lui Adrian Ionel Haiduc, patronul H’Art Design, cel care în urmă cu un an a „şocat” şi piaţa bijuteriilor din ţară prin asocierea cu compania Coral, unul dintre primii producători globali de perle.
Imaginile cu Andrei Dumitru vor putea fi văzute în curând pe bannere imense în Timişoara şi oraşele importante din ţară, dar şi în Hawai, în „muzeul perlelor” al companiei Coral.
„Noi, bărbaţii, atunci când călcăm în străchini, când facem o gafă, sau când vrem să obţinem ceva, ne aducem aminte că trebuie să ne răsfăţăm soţiile. De cele mai multe ori când greşeşti mergi cu o bijuterie. Pe de altă parte, amantele, pentru că nu trebuie să le uităm nici pe ele, sunt răsfăţate cu o bijuteriile. De ce acest concept - Born to Be a Pearl – pentru că trebuie ca femeile, soţiile, să nu fie răsfăţate doar atunci când greşim. Ele trebuie răsfăţate pentru că ne cresc copii, ne îmbracă, ne spală, ne calcă, sunt neveste şi amante. Cartea de vizită a femeii este bărbatul. La fel cum scoica secretă sideful pentru a produce o perlă, la fel şi soţia face un sacrificiu pentru a face din noi o perlă. L-am ales pe Andrei Dumitru pentru imaginea campaniei pentru că este la acea vârstă (25 de ani) la care orice femeie poate să îl modeleze pentru a-l face bărbat, să-l formeze pentru ce vrea ia. Nu am vrut un bărbat cu muşchi pentru că steroizii sunt falsitatea perlei. Nu am vrut un bărbat cu vicii pentru că e echivalentul punctelor de inserţii de pe o perlă. Am vrut o perlă naturală”, ne-a declarat Adrian Ionel Haiduc.
Campania „Born to Be a Pearl” se va desfăşura în lunile următoare şi va fi susţinută de toţi dealerii companiei H’Art Design. După cum ne-a declarat, misterios, Haiduc, imaginea „Born to Be a Pearl”, Andrei Dumitru, va putea fi văzut în curând live, la deschiderea unui nou magazin H’Art Design „într-un oraş de pe teritoriul României".
Sursa: ziuadevest.ro
Tânărul a acceptat să pozeze nud, acoperit cu câteva şiraguri de perle, în campania intitulată „Born to Be a Pearl” – „Născut pentru a fi o perlă”.
Campania a fost lansată de compania timişoreană H’Art Design, unicul importator pentru sud-estul Europei al perlelor şi coralilor de Hawaii. Fotografiile au fost realitate la Timişoara de Valentina Angela Jalba. Ideea unică în România de a promova bijuterii pentru femei prin intermediul unui bărbat nud îi aparţine lui Adrian Ionel Haiduc, patronul H’Art Design, cel care în urmă cu un an a „şocat” şi piaţa bijuteriilor din ţară prin asocierea cu compania Coral, unul dintre primii producători globali de perle.
Imaginile cu Andrei Dumitru vor putea fi văzute în curând pe bannere imense în Timişoara şi oraşele importante din ţară, dar şi în Hawai, în „muzeul perlelor” al companiei Coral.
„Noi, bărbaţii, atunci când călcăm în străchini, când facem o gafă, sau când vrem să obţinem ceva, ne aducem aminte că trebuie să ne răsfăţăm soţiile. De cele mai multe ori când greşeşti mergi cu o bijuterie. Pe de altă parte, amantele, pentru că nu trebuie să le uităm nici pe ele, sunt răsfăţate cu o bijuteriile. De ce acest concept - Born to Be a Pearl – pentru că trebuie ca femeile, soţiile, să nu fie răsfăţate doar atunci când greşim. Ele trebuie răsfăţate pentru că ne cresc copii, ne îmbracă, ne spală, ne calcă, sunt neveste şi amante. Cartea de vizită a femeii este bărbatul. La fel cum scoica secretă sideful pentru a produce o perlă, la fel şi soţia face un sacrificiu pentru a face din noi o perlă. L-am ales pe Andrei Dumitru pentru imaginea campaniei pentru că este la acea vârstă (25 de ani) la care orice femeie poate să îl modeleze pentru a-l face bărbat, să-l formeze pentru ce vrea ia. Nu am vrut un bărbat cu muşchi pentru că steroizii sunt falsitatea perlei. Nu am vrut un bărbat cu vicii pentru că e echivalentul punctelor de inserţii de pe o perlă. Am vrut o perlă naturală”, ne-a declarat Adrian Ionel Haiduc.
Campania „Born to Be a Pearl” se va desfăşura în lunile următoare şi va fi susţinută de toţi dealerii companiei H’Art Design. După cum ne-a declarat, misterios, Haiduc, imaginea „Born to Be a Pearl”, Andrei Dumitru, va putea fi văzut în curând live, la deschiderea unui nou magazin H’Art Design „într-un oraş de pe teritoriul României".
Sursa: ziuadevest.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu