2 mar. 2010

Macelar, gol pusca printre salamuri si carnati




Surpriza! Designerul de bijuterii Adrian Haiduc a dorit sa isi manifeste excentricitatea inca o data, asa ca l-a ales pe Raul Matei, unul dintre cei mai vanati animatori din Timisoara, sa pozeze nud, in rolul unui macelar.

Raul are 22 de ani si a urmat in urma cu cativa ani un curs de modelling. Tanarul recunoaste ca, pentru el, castingul realizat de designerul Adrian Haiduc a reprezentat o oportunitate: ” Mi-am dorit sa pozez nud si am fost foarte bucuros cand am aflat ca sunt unul dintre protagonistii primului calendar.”

Tanarul a avut o mare surpriza, insa, cand a aflat ca rolul pe care trebuia sa il joace in cadrul calendarului a fost cel al unui macelarul, sedinta foto desfasurandu-se intr-un abator, la cateve grade peste 0. “Am ramas socat cand am vazut ca trebuie sa pozez intre carnati si salamuri. Stiam ca Adrian este un excentric… dar de aceasta data excentricitatea lui a atins apogeul! Am mers pe mana lui, pentru ca din auzite si probate ulterior… merita sa iti asumi riscul.”, a declarat Raul pentru eMulte.ro.

Sedinta foto nu a durat decat… 5 ore si jumatate, timp in care Raul a pozat cu barda si satarul in mana, in final ajungand la concluzia ca: “Orice femeie si-ar dori sa fie servita cu mezeluri de unul ca mine!”.

Tanarul animator a facut parte si dintre barbatii care au pozat pentru coperta calendarului, alaturi de Ramona Lazuran, el marturisindu-ne ca: “Acesta a fost cel mai glamour moment din viata mea! Am avut emotii in preajma ei, dar orice barbat si-ar dori sa o aiba goala in fata… am fost mai norocos ca altii!”.

Ca de obicei, protagonistul calendarului nud are un mesaj pentru fete, pe care il transmite prin intermediul eMulte.ro: “Fetelor, consumati cu incredere mezeluri autohtone… servite de macelari cat mai goi…”

exclusiv www.emulte.ro

Foto: Dennis Kappel

Niciun comentariu: