2 mar. 2010

De la Flamingo Boys a mai fost un pas pana la o sedinta foto nud…



Fostul dansator al trupei Flamingo Boys a fost transformat in gradinar de designerul de bijuterii Adrian Haiduc.

Florin Cristian Oltean are 23 de ani, este dansator si instructor de fitness. A debutat ca dansator profesionist alaturi de trupa Flamingo Boys, Florin marturisind pentru eMulte.ro ca majoritatea tehnicilor de dans le-a deprins datorita coregrafului Cornel Pasat. Desi isi petrece cea mai mare parte a timpului la sala de fitness si la antrenamentele de dans, Florin este pasionat de televiziune, teatru si film si ar vrea ca pe viitor sa faca cariera din asta.

Tânarul ne-a marturisit ca îl admira pe Adrian Haiduc pentru curajul nebun de a demara acest proiect. “Cand m-a sunat Adrian si mi-a propus sa pozez pentru acest calendar, am acceptat cu placere, deoarece mi s-a parut o provocare foarte mare. Niciodata nu poti sti cat esti de bun intr-un domeniu, pana nu te intreci cu altii la fel ca tine, tocmai de aceea am si acceptat sa pozez in acest calendar.”

In perioada in care a fost stripper in cadrul trupei Flamingo Boys, a aparut in diferite ipostaze in fata sexului frumos: “Pe 1 martie 2007, la Sala Palatului, m-am dezbracat in fata a 4000 de doamne si domnisoare, insa niciodata nu am pozat nud.”, ne-a marturisit tanarul. Faptul ca am avut ocazia de a poza in primul calendar de barbati nud din Romania, purtand la gat cea mai deosebita piesa a colectiei, un colier cu coral vechi de 40 de ani, m-a facut sa ma simt si eu la randul meu foarte scump.”


exclusiv www.emulte.ro

Foto: Dennis Kappel

Niciun comentariu: