2 mar. 2010

Kickboxer dezbracat pentru arta




Inca un sportiv in lista de barbati care au pozat nud pentru proiectul lui Adrian Haiduc, de data aceasta, unul care activeaza in ultimii 7 ani in kick-boxing si thai-boxing de performanta: Alexandru Bublea.

Nu ar fi primul kickboxer care se dezbraca de dragul artei, a facut-o inaintea lui si Jan Claude Van Damme! De ce a ales Alexandru, student la informatica si mare iubitor de sport, sa pozeze intr-un calendar nud? “Sunt deschis oricarui lucru pe care inca nu l-am incercat, acesta fiind unul dintre ele. A fost si distractiv si greu pentru mine, pentru ca desi radeam in timp ce pozam, nu era tocmai cald, iar Adrian ma chinuia sa ma cocoţ pe toate aparatele, in cele mai ciudate pozitii. Acum am adaugat inca o experienta la lista mea de lucruri incercate.”, a declarat Alexandru pentru eMulte.ro.

“Avand in vedere temperatura mai putin placuta, lipsa mea de experienta in domeniu si agitatia din jurul meu as putea spune ca a fost destul de greu sa iau parte la arta lui Adrian. Dar arta pe care o practic eu m-a disciplinat sa canalizez si sa transform totul in perfectiune.”, a mai spus tanarul.

exclusiv www.emulte.ro

Foto: Peter Iancovici

Niciun comentariu: