2 mar. 2010

Ingerul nud al calendarului: “Aduceti-mi fructul oprit si poate imi scoateti cornitele la iveala”




Emulte.ro continua prezentarea barbatilor care au pozat in primul calendar cu barbati dezbracati din Romania.

Designerul de bijuterii Adrian Haiduc trebuia sa aiba si un inger in calendar, pentru rolul acesta alegandu-l pe Ghenciu Cosmin, un tanar din Timisoara in varsta de 23 de ani cu dimensiuni de manechin, 1,85 m inaltime si 78 kg greutate.

Cosmin este student la Politehnica, iar timpul liber si-l umple cu dansul sportiv si ca manechin pentru o agentie renumita din Timisoara.

“In calendar am avut rolul ingerasului… mi se potriveste… de cand ma stiu, tac si fac. Nu mi-a fost atat de greu sa intru in pielea ingerasului, deoarece, ca si dansator am invatat sa imi stapanesc emotiile. Am un zambet nativ, angelic, imi lipsesc doar aripile.”, a declarat Cosmin pentru eMulte.ro. “Imi place sa fiu in centrul atentiei, sa pozez si sa fac lucruri iesite din comun… cu alte cuvinte, la nevoie, sunt un drac in piele de ingeras!”, a mai marturisit tanarul.

Cosmin ne-a spus ca sedinta foto a fost o incercare destul de grea pentru el, “a trebuit sa imi maschez atat de bine cornitele si sa las la iveala doar partea angelica”, insa are un mesaj pentru domnisoarele care il vor vedea in calendar: “Aduceti-mi fructul oprit si poate imi scoateti cornitele la iveala!”


exclusiv www.emulte.ro

Foto: Dennis Kappel

Niciun comentariu: