2 mar. 2010

Calendarul nud, episodul 6: Stripperul cu ochi albastri



Pentru rolul hair-stylist-ului din calendarul cu barbati dezbracati, designerul de bijuterii Adrian Haiduc l-a ales pe Alexandru Emil Chirila.

La cei 18 ani, Alex este un tip foarte sigur pe el, considerandu-se foarte atragator, ochii lui de un albastru patrunzator fiind doar una din armele cu care poate da gata femeile. Cheful de aventura, dar si ambitia si succesul lui Adrian Haiduc, l-au facut sa accepte sa isi lase hainele la o parte si sa intre in pielea unui hair stylist, pentru un calendar dedicat doamnelor si domnisoarelor.

“Intotdeauna mi-a placut sa ies in evidenta, de aceea am inceput cariera de modeling acum 3 ani. Sunt un dansator innascut, iar prin miscarile mele senzuale de striptease pot atrage orice femeie.”, a declarat Alex pentru eMulte.ro. “Rolul de hair stylist s-a mulat perfect pe personalitatea mea, deoarece imi place sa fiu tot timpul aranjat si in pas cu ultimile tendinte ale modei.”, a adaugat tanarul.

exclusiv www.emulte.ro

Foto: Dennis Kappel

Niciun comentariu: