25 mar. 2011

Un nou record mondial?! Haiduc lucrează la cel mai lung mărțișor din lume care urmează să fie lansat în Arizona

O tentativă de record urmează să uimească întreaga suflare americană, acolo unde Adrian Haiduc împreună cu o altă româncă talentată lucrează la cel mai lung mărțișor din lume.

E format numai din pietre, dantelă și pene va avea 300 de metri și va fi lansat în Arizona cât de curând. Vorbim despre noua lucrare a lui Adrian Haiduc, celebrul designer de bijuterii. De data aceasta, tânărul talentat la mânuitul bijuteriilor a fost ajutat și de românca Mirela Harris, expertă în același domeniu. “Ideea mi-a venit în timp ce vorbeam cu Mirela despre recordul meu și ea mi-a zis că îi place să facă marțișoare. Eu i-am propus să facem împreună un mărțișor lung și să încercăm să intrăm în Cartea Recordurilor”, a mărturisit Adrian Haiduc.

Muncă zi și noapte
Cei doi s-au apucat de mărțișor cu o zi înainte de Bobotează. De atunci, dorm doar câteva ore pe noapte și speră ca acest mărțișor să atragă mulțumirile și celor mai pretențioase gusturi. “Un alt motiv a fost faptul că dacă anul trecut am adus femeilor mărțișorul mai devreme prin lansarea primului calendar de bărbați nud din România, anul acesta trebuia să continui povestea. Plus
ca pe 1 martie am realizat primul record și de ce nu, până să nu se împlinească anul, vreau sa încerc o nouă tentativă de Cartea Recordurilor”, a adăugat Haiduc.

Niciun comentariu: