5 mar. 2011

Adrian Haiduc a inregistrat al doilea record mondial: cel mai lung martisor

Adrian Haiduc a reusit sa inregistreze inca un record mondial: cel mai lung martisor din lume.

Bijuteria, al carei nume este “Maria”, are nici mai mult, nici mai putin decat 584.60 metri. Cel mai lung martisor din lume a fost confectionat din sidef, perle, coral rosu, agat, jad, cristale, perle de sticla, toate asociate cu pene de strut si paun, cusute pe dantela. Pentru realizarea celui mai lung martisor din lume, Adrian Haiduc a folosit peste 10 kilograme de pietre.

In tara mea natala, ziua de 1 martie, sau Martisorul, este considerata sarbatoarea venirii primaverii,
iar martisorul in sine este un fel de talisman care se ofera pentru a purta noroc.
Am vrut sa combin traditia romaneasca si arta pentru a aduce si in tara de adoptie, SUA, acest obicei.
Fiind plecata din Romania de multi ani, incerc mereu sa fac ceva care sa ma conecteze cu familia si cu cei de acasa. De cativa ani, la inceputul fiecarei primaveri,
lucrez manual aceste martisoare pe care le ofer celor din comunitatea de romani, dar si noilor prieteni pe care ii am aici, pentru a le transmite bucuria sarbatorii romanesti.
M-am inspirat dintr-o traditie extrem de veche si frumoasa, pe care am combinat-o cu frumusetea pietrelor …. pentru a crea ceva unic
Emulte Emulte: In Romania sunt cunoscut pentru excentricitatea mea, si sigur acolo acest record nu va soca pe nimeni, daca vine din partea mea…

Adrian Haiduc a declarat cu ocazia omologarii noului sau record: “Am vrut sa combin traditia romaneasca si arta pentru a aduce si SUA obiceiul martisorului.”

Designerul de bijuterii a fost ajutat de catre o alta romanca, Mirela Harris, care este stabilita in Amrica de mai multi ani: ”Fiind plecata din Romania de multi ani, incerc mereu sa fac ceva care sa ma conecteze cu familia si cu cei de acasa. De cativa ani, la inceputul fiecarei primaveri, lucrez manual aceste martisoare pe care le ofer celor din comunitatea de romani, dar si noilor prieteni pe care ii am aici, pentru a le transmite bucuria sarbatorii romanesti.”, a spus Mirela Harris.

“M-am inspirat dintr-o traditie extrem de veche si frumoasa, pe care am combinat-o cu frumusetea pietrelor…. pentru a crea ceva unic. In Romania sunt cunoscut pentru excentricitatea mea, si sigur acolo acest record nu va soca pe nimeni, daca vine din partea mea…”, a declarat Adrian Haiduc pentru eMulte.ro.

Anul trecut, Adrian Haiduc a inregistrat recordul mondial pentru „lansarea de la cea mai mare inaltime a unei colecţii de bijuterii”.

Sursa: emulte.ro

Niciun comentariu: