3 mar. 2011

Cartea Recordurilor : Cel mai lung mărţişor din lume, creat de doi români

Cartea Recordurilor : Cel mai lung mărţişor din lume, creat de doi români
SCRIS DE -
MIERCURI, 02 MARTIE 2011 10:57
martisorDesignerii români Mirela Harris şi Adrian Haiduc au intrat în Cartea Recordurilor cu cel mai lung mărţişor din lume: 584,6 metri.

Mărţişorul este făcut din perle, coral roşu, agate, jad, cristal, sticlă, toată puse pe un şirag din dantelă şi din pene de păun şi de struţ.

Adrian Haiduc deţine recordul mondial şi pentru "cea mai înaltă lansare a unei colecţii de bijuterii".

"Dorinţa noastră a fost să exprimăm în creaţia noastră stilul anilor 60 şi 70. În România, 1 martie este considerată sărbătoarea primăverii, iar mărţişorul este oferit pentru a aduce noroc. Am vrut să aduc tradiţia românească în ţara mea adoptivă, SUA", a declarat Haiduc.

"Întotdeauna încerc să fac lucruri care mă leagă de familia mea de acasă, întrucât am părăsit România acum foarte mulţi ani. La începutul fiecărei primăveri, lucrez aceste mărţişoare pe care le ofer comunităţii româneşti şi prietenilor noi de aici", a povestit Mirela Harris.

FOTO: pinkyadrian, flickr.com

Sursa: Telegraful de Prahova

Niciun comentariu: