29 apr. 2010

Bodyguardul din „Regina” vinde bijuterii de damă


Andrei Dumitru, finalistul emisiunii „Paradisul femeilor” de pe Euforia TV şi fostul bodyguard din telenovela „Regina”, este primul bărbat din România ales ca imagine a unei campanii de promovare a bijuteriilor pentru femei.

Tânărul în vârstă de 25 de ani a acceptat să pozeze „accesorizat” doar cu câteva şiraguri de perle, sub mottoul „Born to Be a Pearl”.

Pictorialul a fost realizat zilele trecute, în Timişoara, oraş în care îşi are sediul compania a cărei imagine a devenit Dumitru, respectiv H’Art Design, unicul importator pentru sud-estul Europei al perlelor şi coralilor de Hawaii. Finalistul de pe Euforia TV va putea fi văzut din această toamnă pe bannere imense în Timişoara şi în ţară, dar şi în machete publicitare în paginile revistelor glossy.

„Recunosc că am avut fantezii cu femei îmbrăcate strict în bijuterii, dar n-am crezut că voi juca eu acest rol. Oferta făcută a fost şocantă. Am luat decizia pe moment. A fost «da», pentru că m-am gândit că am oportunitatea să fac un lucru care nu s-a mai făcut aici, să particip la o premieră”, explică Andrei Dumitru.

Sursa: evz.ro

Niciun comentariu: