24 feb. 2011

DJ Harra: "Haiduc se baga ca musca-n fundul calului!"


Dj Harra

Dj Harra

Adrian Haiduc: «Harra e o ipocrită. Am prins-o în cameră cu Mihnea Marinaş»

DJ Harra: «Am ajuns de râsul lumii. M-am penibilizat de dobitoacă ce sunt»

Dana Neacşu, cunoscută de public ca Dj Harra, este atacată continuu în presa tabloidă de diferite personaje mai mult sau mai puţin cunoscute. Toate aceste lucruri se petrec tocmai după ce faimoasa DJ-iţă a făcut publică aventura pe care a avut-o cu Vârciu, în urma căreia a avut o sarcină extrauterină.

Următorul la atac este Adrian Haiduc, un creator de bijuterii din România, care a "lovit-o" pe Harra declarând că este ipocrită, potrivitemulte.ro, pentru că Dana nu ar recunoaşte că a avut o aventură cu stilistul Mihnea Marinaş.

Sătulă de astfel de atacuri, Dana Neacşu a comentat prompt declaraţiile lui Haiduc:

"Se bagă şi el ca musca-n fundul calului. Să-şi facă reclamă pe spatele cui vrea, nu pe al meu. Pentru mine, Haiduc este un nimeni, un coate-goale demn de milă. Eu i-am făcut muzica la prezentări fără să-i cer niciun cent şi m-am purtat impecabil. Sunt dezamăgitp de comportamentul lui" a declarat Dana Neacşu, potrivit sursei citate.

Sursa: click.ro

Niciun comentariu: