24 feb. 2011

DJ Harra, ameninta barbatii cu verisoara-vrajitoare

DJ Harra, ameninta barbatii cu verisoara-vrajitoare

Telenovela sexy-DJ-itei pare sa se complice pe zi ce trece. Mihnea Marinas, fostul ei iubit, continua sa faca dezvaluiri socante, in exclusivitate pentru CANCAN.

DJ HARRA
Mihnea Marinas
Dupa ce s-a hotarat sa vorbeasca despre relatia pe care a avut-o cu Dana Neacsu, alias DJ Harra, hair-stylistul Mihnea Marinas revine si face noi dezvaluiri. Simtind ca relatia sa se duce de rapa si nu mai este cale de intoarcere, Dana a incercat sa-l tina langa ea pe Mihnea mintindu-l ca este insarcinata. Mai mult decat atat, DJ-ita l-ar fi amenintat pe hair-stylist ca ar avea o verisoara care practica magia. Speriat de situatie, Mihnea nu a vrut sa o paraseasca pentru a nu avea alte surprize mai tarziu. "Mi-a spus ca are o verisoara care practica magia. Nu stiu daca este adevarat sau doar a vrut sa ma impresioneze, cert e ca in acel moment m-am speriat", a declarat Mihnea Marinas. "Neam de neamul meu nu a avut vreo legatura cu astfel de chestii. Eu am doua verisoare, una care are un copil si este maritata in Italia si alta care are trei copii si este in Romania", ne-a declarat, la randul ei, Dj Harra.

Sursa: cancan.ro

Niciun comentariu: