24 feb. 2011

DJ Harra: "Haiduc se baga ca musca-n fundul calului!"

DJ Harra nu se mai opreste: are cate o replica acida pentru oricine vrea sa o atace!

Desi sustine despre ea ca nu este o fire certareata si ca polemicile in care a intrat in ultima vreme nu-i fac deloc cinste, Dana Neacsu cunoscuta mai degraba ca DJ Harra, s-a trezit “lovita” de o alta serie de acuze. De data asta, “vorbele grele” vin chiar din partea designerului Adrian Haiduc, celebrul creator de bijuterii si detinatorul recordului mondial pentru lansarea de la cea mai mare inaltime a unei colecţii de bijuterii.

haiducDupa ce a observat scandalurile in care DJ Harra e implicata in ultima vreme, Haiduc a atacat-o pe bruneta, acuzand-o de ipocrizie si sugerandu-i sa recunoasca aventura pe care a avut-o cu stilistul Mihnea Marinas. Cum Harra s-a simtit deranjata de atitudinea designerului, dar si de faptul ca, in opinia ei, s-a aruncat in scandal doar pentru a se promova, sexy DJ-ita nu s-a sfiit sa ii dea acestuia o replica taioasa, prin intermediul eMulte.ro: “Se baga si el ca musca-n fundul calului. Sa-si faca reclama pe spatele cui vrea el, nu pe spatele meu. Pentru mine, Haiduc e un nimeni, un coate-goale demn de mila”, a continuat, pe nerasuflateDana Neacsu.

“Eu lui Haiduc i-am facut muzica pentru prezentari fara sa ii cer nici macar un cent, i-am prezentat fara sa ii cer un cent si m-am purtat impecabil. L-am ajutat mereu, dar daca el asa considera ca se rasplateste un ajutor, mintind de dragul unei aparitii, doua, nu pot sa spun decat ca sunt dezamagita!”, a mai declarat nervoasa DJ Harra.


Sursa: emulte.ro

Niciun comentariu: