24 feb. 2011

DJ Harra: "Haiduc se baga ca musca-n fundul calului!" - punct de vedere

Am ramas stupefiat sa vad acum 3 minute declaratia Danielei Neacsu, alias Dj Harra.

Intai de toate vreau sa stiti ca inca de de mult am evitat sa ma bag in acest scandal, lucru ce reiese din articolul publicat de site-ul emulte.ro anul trecut in martie 2010.

Cat despre serviciile pe care mi le-a facut Dana Neacsu au fost rasplatite, chiar daca ea prefera sa nu isi aminteasca.


Cat despre publicitate, ("Sa-si faca reclama pe spatele cui vrea el, nu pe spatele meu"), avand in vedere ca sunt plecat din tara de aproape un an de zile, nu am niciun motiv sa caut promovare atata timp cat nu pregatesc nicio colectie.

In acelasi timp nu sunt adeptul strategiei de marketing: publicitate negativa, avand in vedere si faptul ca eu chiar am incercat sa realizez ceva, prin recordul mondial omologat in martie 2010 precum si cu cel pe care sper ca va fi omologat in curand aici in Arizona USA.

Inca nu am uitat modul in care d-ra Dana Neacsu a fost rasplatita, insa nu pot sa ma cobor la circul ieftin pe care il face.

Degeaba s-a laudat domnisoarara cu putin timp in urma ca a urmat facultatea de drept, pentru ca limbajul pe care il foloseste nu este potrivit si demn unui avocat.

Niciun comentariu: