24 feb. 2011

DJ Harra are câte un război cu toată lumea: "Haiduc se bagă ca musca în fundul calului"

DJ Harra are câte un război cu toată lumea: "Haiduc se bagă ca musca în fundul calului"

DJ Harra a replicat acid după ce designerul Adrian Haiduc a precizat că aceasta a avut o relaţie cu Mihnea Marinaş, iar el a văzut-o când ieşea din camera de hotel a stilistului.

Fosta iubită a lui Liviu Vârciu susţine că designerul şi creatorul de bijuterii, Haiduc, vrea doar publicitate, de aceea a ieşit cu declaraţii despre ea.

"Se bagă şi el ca musca în fundul calului. Să-şi facă reclamă pe spatele cui vrea el, nu pe spatele meu. Pentru mine, Haiduc e un nimeni, un coate-goale demn de milă", a precizat Harra pentru emulte.ro.

"Eu lui Haiduc i-am făcut muzică pentru prezentări fără să îi cer nici măcar un cent, i-am prezentat fără să-i cer un cent şi m-am purtat impecabil. L-am ajutat mereu, dar dacă el aşa consideră că se răsplăteşte un ajutor, minţind de dragul unei apariţii-două, nu pot să spun decât că sunt dezamăgită", a declarat Dana Neacşu.







Sursa: cancan.ro

Niciun comentariu: