7 mar. 2010

Adrian Haiduc si-a vazut visul cu ochii



Adrian Haiduc se numara printre putinii oameni ale caror vise devin realitate. Designerul tocmai a primit certificatul care atesta inregistrarea recordului sau mondial.

“Cand eram mic, le ziceam tuturor ca vreau sa ajung in Honolulu… Toata lumea radea si imi zicea ca Honolulu e la capatul lumii, insa acest vis mi s-a implinit. Un alt vis din copilarie mi-a fost insuflat de catre un profesor, care ne spunea ce importanta e istoria, asa ca mi-am dorit foarte mult sa ajung intr-o carte in care se scrie istorie… si iata ca sunt in World Records Book, care e o carte a istoriilor de performanta”, a marturisit Adrian pentru eMulte.ro.

Cat despre proaspatul sau record, Adrian Haiduc ne-a declarat ca este bucuros ca in aceeasi saptamana, un roman si un concept romanesc, Dacia, au intrat in cartea recordurilor: “Sunt roman si e normal sa ma mandresc ca duc numele Romaniei in Cartea Recordurilor cu aceasta performanta, fiind primul designer de bijuterii din lume care si-a lansat colectia la cea mai mare altitudine.”

Asa cum a mai afirmat, designerul este hotarat sa nu se opreasca aici: dupa aer, vine apa…

Am putea sa zicem ca lui Adrian Haiduc i se aplica proverbul “Ai grija de ceea ce iti doresti, s-ar putea sa se indeplineasca”, insa cu siguranta, talentul si perseverenta de care a dat dovada au constituit un plus pentru el.

sursa: emulte.ro

Foto: Robert Dohar

Niciun comentariu: