1 apr. 2012

Cea mai tatuată femeie din România, desparţită de iubit din cauza lui Adrian Haiduc

Andreea Lutz, cea mai tatuată femeie din România, a declarat că s-a despărţit de iubitul ei din cauza geloziei acestuia, în urma pictorialelor incendiare, realizate pentru designerul de bijuterii, Adrian Haiduc.



"Iubitul meu s-a despărţit de mine din cauza faptului că am pozat nud pentru Adrian Haiduc. Eu şi Adrian ne ştim de multă vreme şi colaborările noastre au dat întotdeauna roade, deoarece suntem amândoi nebuni şi ne plac lucrurile excentrice. Fostul meu prieten nu făcea parte din lumea noastră (cea a artiştilor) şi nu înţelegea ce anume se întâmplă la o astfel de sedinţă foto şi am făcut greşeala să-l iau cu mine. La un pictorial este cât se poate de normal să se afle mai multe persoane la locaţie şi este normal ca Adrian să mă atingă din moment ce vrem să arătăm emoţii în fotografie. Cristian, fostul meu prieten, nu a putut accepta acest lucru şi din această cauză s-a despărţit de mine. Pictorialul nu a fost singura problemă, ci şi tatuajele mele au fost un mare impediment deoarece se pare că românul încă are idei învechite", a declarat Andreea Lutz.
La rândul său, Adrian Haiduc a replicat: "Nu înţeleg de ce Cristian, iubitul Andreei, a facut spume şi istericale de gelozie că am văzut-o goală pe Andreea. Nu este prima oară când pozez alături de ea. Andreea este un model nud consacrat, cu experienţă, pretabil pentru conceptele Adrian Haiduc. Probabil ca reputaţia mea de Hefner de Timişoara l-a pus pe gânduri pe Cristian"...

Sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: