1 apr. 2012

Adrian Haiduc: "O voi "dezvirgina" pe sosia Innei la capitolul nuditate"

După ce Liliana Alexandra Stan, sosia Innei, a declarat ieri pentru Libertatea că nu va poza niciodată nud, designerul de bijuterii Adrian Haiduc simte că a primit o nouă provocare. El crede că după ce aceasta va împlini 18 ani, o va ajuta să treacă peste inhibiţii.


Designerul de bijuterii Adrian Haiduc, aflat acum în Statele Unite urmăreşte regulat presa din România şi a aflat că "micuţa Inna" nu s-ar dezbărca niciodată pentru o şedinţă foto, pentru că este prea pudică. Haiduc, sau "micul Hefner de România", cum i se mai spune, ne-a mărturisit că după ce Liliana va împlini 18 ani, o va ajuta să treacă peste aceste inhibiţii.


"O voi scăpa pe Liliana de toate inhibiţiile, dar asta după ce va împlini 18 ani. După o şedinţă foto nud sau topless va fi cea mai dezinvoltă femeie din România. Lenjeria intimă la o femeie e lăsată ca să fie dată jos, frumuseţea se ascunde în spatele lenjeriei intime. Nu mă voi lăsa până nu o voi "dezvirgina" pe Liliana la capitolul nuditate", a declarat Adrian Haiduc.


Liliana, însă, nu se lasă cu una, cu două şi îi răspunde prompt designerului. "Sincer, nimeni nu-mi va schimba părerea, deci nu o să poată să mă convingă să pozez nud. Nu mi-ar plăcea să pozeze dezbrăcată, pentru că asta ar însemna ca familia şi toţi cunoscuţii mei să mă vadă nud prin ziare. Eu nu îmi doresc aşa ceva. Vreau doar să pot cânta, să fiu un artist şi să pot ajunge actriţă. Îmi voi urma visul şi voi munci ca să ajung acolo".


Sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: