1 apr. 2012

Cea mai tare declaraţie de dragoste! Vezi ce i-a scris designerul Haiduc soţiei sale

Designerul de bijuterii Adrian Haiduc şi-a impresionat soţia de Dragobete, cu o declaraţie de dragoste ca la carte, pe care a postat-o pe Facebook.


"Lumina din celest coborată pe Pământ pentru mine netrebnicul, suflet curat al vieţii mele, cel mai preţios rasuflu din multitudinea de suflete de pe acest Pământ, diamant strălucitor pus în montura vieţii mele. TE IUBESC! Happy Dragobete, Izabel!", a scris Adrian Haiduc pe Facebook în această dimineaţă.

"Am intrat pe Facebook după ce m-am trezit şi am citit declaraţia. Mi-a făcut ziua aşa de frumoasă... m-a emoţioanat. El e un poet aşa, de felul lui, îmi mai scrie poezii. A fost o surpriză foarte frumoasă. Abia aştept să se întoarcă în ţară şi vreau să-i transmit doar două cuvinte, care sunt de ajuns ca să exprime tot ce simt pentru el: Te iubesc", ne-a declarat, emoţionată, Izabel, soţia lui Adrian Haiduc.



Sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: