28 apr. 2010

DJ Harra şi Elena Cristina Radu, la Timişoara Fashion Festival


Lista invitaţilor la festivalul de modă ce va avea loc în 13 noiembrie 2009 la Timişoara devine din ce în ce mai lungă şi mai atractivă. Designerul Elena Cristina Radu va prezenta creaţii vestimentare elegante, iar DJ Harra va urca pe podium pentru a prezenta colecţia designerului Adrian Haiduc.

Originară de Orăştie, Cristina Elena Radu are 24 de ani şi este absolventă a Universităţii de Artă şi Design din Cluj Napoca, secţia design vestimentar- imprimeu. Ea îşi va prezenta la Timişoara colecţia toamnă-iarnă „Fur you”, ce reflectă o atenţie uriaşă pentru structură, proporţii şi forme. „Doresc a depăşi etapa <> şi să ajung la o treaptă mai sus, unde moda are o valoare adăugată, este purtabilă. Haine care nu mai incită doar ochiul, ci flatează siluete şi gusturi diferite. Este inspirată din tradiţia, amploarea şi dezvoltarea deosebită a blănurilor”, spune creatoarea de modă.

„Timişoara Fashion Festival” va avea loc în 13 noiembrie, în clubul No Name, iar designerul timişorean Adrian Haiduc îşi va prezenta în cadrul evenimentului, în premieră, colecţia de bijuterii pentru câini şi pisici.

La festival va participa şi DJ Harra, cunoscută mai ales datorită participării sale la emisiunea „Inelul cu diamant”. „Recunosc că sunt puţine lucruri care mă impresionează. Printre ele se află şi minunatele creaţii ale domnului Haiduc. Drept dovadă am comandat şi eu bijuterii pentru căţeii mei şi am acceptat cu mare drag invitaţia de a participa la prezentarea colecţiei sale”, spune DJ Harra.

Sursa: tion.ro

Niciun comentariu: