4 mar. 2010

Timişorean intrat în cartea recordurilor cu lansarea unei colecţii la cea mai mare altitudine


World Records Academy a omologat recordul controversatului designer timişorean Adrian Haiduc, care a lansat la Braşov o colecţie de bijuterii cu ajutorul paraşutiştilor.

Designerul timişorean Adrian Haiduc a intrat oficial în cartea recordurilor, pentru lansarea la cea mai mare altitudine a unei colecţii de bijuterii. Evenimentul, care a avut loc la Braşov, în urmă cu o săptămână, a fost omologat de World Records Academy, care a publicat un articol pe site-ul lor oficial. „Azi noapte am văzut pe siteul lor oficial. Nici acum nu îmi vine să cred. Este o onoare pentru mine ca şi timişorean să transform vorba că Banatu-i fruncea ţării, în Banatu-i fruncea mapamondul”, ne-a declarat Adrian Haiduc.

Paraşutiştii au devenit modele

Lansarea colecţiei „Men’s on Air” de la Braşov a fost făcută de 11 paraşutişti profesionişti, care au sărit dintr-un avion AN2, cu colierele la gât. “Am avut ceva emoţii în momentul lansării colecţiei, mai ales când am văzut condiţiile meteo care nu erau favorabile. Pentru această colecţie am folosit bijuterii făcute din perle, agate şi coral roşu şi negru”, a declarat Adrian Haiduc pentru siteul www.worldrecordsacademy.org.

sursa: adevarul.ro

Niciun comentariu: