4 mar. 2010

Omul care aruncă bijuterii din avion


MODĂ. Creatorul de bijuterii Adrian Haiduc a stabilit un record mondial cu cea mai mare lansare în aer a unei colecţii.

Designerul de bijuterii Adrian Haiduc, din Timişoara, a intrat, la 1 martie, în World Records Academy, principala autoritate la nivel mondial în certificarea recordurilor.

Recordul pentru „cea mai mare lansare (în aer) a unei colecţii de bijuterii” a fost doborât, pe 20 februarie, pe aerodrumul de la Ghimbav, judeţul Braşov. Designerul de 29 de ani şi-a prezentat colecţia de bijuterii din perle şi corali de Hawaii, „Man’s on air”, la gâtul a opt instructori paraşutişti profesionişti şi a trei componenţi ai lotului naţional de paraşutism, care au sărit de la 1.300 de metri altitudine, dintr-un avion Antonov An-2.

„Sunt foarte bucuros că sunt primul designer care reuşeşte o astfel de performanţă. Partea frumoasă e că nu am doborât un record, căci acest record nu a existat. Am creat un record care poate fi doborât de alţii”, spune Adrian Haiduc. Pentru această colecţie a folosit bijuterii făcute din perle, agate şi coral roşu şi negru.

Bijuterii pentru animale


După ce s-a lansat în afaceri cu bijuterii din perle de cultură hawaiiene, Haiduc a devenit, anul trecut, per soană publică. El a început să facă bijuterii pentru animalele de companie ale vedetelor, iar pentru această primăvară a produs un calendar în care apar exclusiv bărbaţi nud, care-i poartă creaţiile.

„Creez orice bijuterii care pot pune în valoare omul sau animalul său de companie. Sunt cunoscut ca designer de bijuterii pentru patrupede, îmi iubesc munca şi cred că prin creaţiile mele pot înnobila animăluţul. Am o sensibilitate aparte în a crea bijuterii pentru animăluţe. Pe de altă parte, consider că bărbatul e cel mai bun accesoriu pe care îl are femeia, iar pentru că am vrut să demonstrez acest lucru am creat calendarul cu nuduri masculine. Femeile se pot dezbrăca atât de uşor, a fost o provocare pentru mine să-i determin pe protagonişti să se dezbrace”, declară Adrian Haiduc.


sursa: evz.ro

Foto: Dennis Kappel

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.