16 iun. 2011

Simona Sensual îl atacă pe designerul Adrian Haiduc că a confecţionat un colier din fudulii


De curând, celebra blondă Simona Sensual a ieşit cu declaraţii tăioase cu privire la prezentarea colierului din fudulii de berbec, confecţionat de către Adrian Haiduc. Designerul de bijuterii a organizat în urmă cu câteva săptămâni o colecţie de coliere din carne, într-un club de fiţe din capitală.

Printre modelele care au purtat bijuteriile s-a numărat şi Pamela de România, care a intrat într-un scandal monden cu celebra blondă Simona. Cea din urmă s-a arătat extrem de deranjată de faptul că lui Haiduc i-a venit ideea să confecţioneze nişte coliere din bucăţi crude de carne.

“Nu mi-a fost prezentată niciodată Simona Suhoi, nu o cunosc şi nu mi-aş permite să judec calitatea hainelor pe care afirmă că le creează. Pot, însă, să spun că nu trăiesc pentru momentul în care aş putea să îmi aud numele ieşind din gura Simonei Suhoi, nici în timpul scandalurilor în care se amestecă, nici în afara acestora.

Cât despre aprecierea făcută de Simona Suhoi asupra colecţiei pe care am prezentat-o în luna mai, doresc să reamintesc că la baza acesteia s-a aflat un concept, "BCarnal".

Nu mi-am propus să creez bijuterii din carne care să fie purtate zilnic de doamne, totul a făcut parte dintr-un show pe care l-am avut într-un club din Capitală, iar modelele care au purtat piesele pe care le-am prezentat au fost chemate de către reprezentanţii clubului”, a declarat pentru Adevarul de Seară, Adrian Haiduc.

Sursa: adevarul.ro

Niciun comentariu: