16 iun. 2011

De ce sa porti un colier cu fudulii de berbecut?


Simona Sensual a readus in discutie tema colierului facut de Adrian Haiduc din carne, al carui pandantiv a fost reprezentat de o fudulie de berbecut.

Deoarece in timpul scandalului dintre Simona Sensual si Pamela de Romania s-a mentionat din nou renumitul colier din fudulii, l-am intrebat pe Adrian Haiduc de ce a decis sa ii faca special Simonei Trasca acest accesoriu. “Nu vreau sa fiu rautacios, dar stiu ca Pamela i-a secat de energie pe cativa barbati la viata ei, si m-am gandit sa ii fac ei colierul din podoabele masculine pe care le apreciaza asa de tare, ca sa le aiba tot timpul aproape”, ne-a declarat designerul Adrian Haiduc.

Cat despre Simona Sensual, Haiduc a marturisit ca nu o cunoaste: “Nu mi-a fost prezentata niciodata, nu stiu ce studii de specialitate are si nu mi-as permite sa judec valoarea hainelor pe care afirma ca le creeaza. Pot sa spun, insa, ca nu traiesc pentru momentul in care as putea sa imi aud numele iesind din gura Simonei; nici in timpul scandalurilor in care se amesteca, nici in afara acestora.”

Sursa: emulte.ro

Niciun comentariu: