11 iun. 2011

EXCLUSIV! Pamela de România: «Am fost violată la 16 ani!»



Pamela de România, alias Simona Traşcă, ascunde o poveste de viaţă traumatizantă. În adolescenţă, blonda a fost violată, într-un mod bestial, timp de două ore. „Mi-a zis că dacă mai plâng, mă taie şi mă aruncă în lac!", ne-a povestit Simona.

La 31 de ani, Simona Traşcă, alias Pamela de România, încearcă să lase în urmă un trecut plin de suferinţe. Blonda a dezvăluit, în exclusivitate pentru Click!, un episod traumatizant din adolescenţa ei. Avea doar 16 ani când a plecat într-o seară, împreună cu două prietene, să se distreze într-un club din Capitală.

Aventura fetelor s-a transformat într-un coşmar, care avea să lase urme adânci în sufletul şi mintea Simonei.

Cele trei fete au fost luate pe sus din club de mai mulţi bărbaţi, târâte în două maşini şi apoi violate la un hotel din afara Bucureştiului.

„Erau nişte bărbaţi din lumea interlopă. Am aflat asta ulterior. Pe mine şi pe prietena mea ne-au băgat într-o maşină, pe cealată fată în alta. Ne-au dus la Hotelul Lebăda. Acolo, unul dintre bărbaţi m-a violat. Nu am putut să opun rezistenţă pentru că aveam doar 46 kg. Am început să plâng şi asta l-a enervat şi mai tare. Mi-a zis că dacă mă mai smiorcăi, mă taie şi mă aruncă în lac. Am stat acolo vreo două ore", a povestit Pamela. Ea nu a reclamat violul la Poliţie, pentru ca iubitul ei de atunci, cel care i-a devenit mai apoi şi soţ, să nu afle. „Nu i-am spus fostului meu soţ decât mult mai târziu".

Sursa: click.ro

Niciun comentariu: