15 mai 2010

Adrian Haiduc: Nu sunt un frustrat, deci nu ma uit la fotbal


Ce reprezintă fotbalul pentru bărbaţi? Un mod de a-şi exprima frustrările, un mod de a scăpa de soţie, prietenă şi nu în ultimul rând o scuză de a ieşi cu prietenii prin baruri. Excentricul designer Adrian Haiduc însă nu face parte din această categorie şi spune că pentru el, fotbalul nu reprezintă nimic.
"Nu mi-a plăcut niciodată acest sport, deşi în tinereţile mele am jucat şi eu ca portar. De ce nu-mi place fotbalul? Pentru ca eu nu am frustrări, pot injura acasă, nu trebuie să merg la stadion, pot bea acasă dacă vreau şi nu pe la terase şi nu pot avea idoli în fotbalişti sau antrenori. Prefer în schimb handbalul pe care l-am practicat mai mult decât fotbalul. Oricum, revenind la fotbal, pot spune că nu-l inţeleg absolut de loc. Prefer orice în afară de fotbal. Spre exemplu dacă ar fi să aleg între fotbal şi sânii Ramonei Lăzuran, aş alege ce ar alege orice bărbat: sânii", ne-a declarat designerul. Haiduc nu-i inţelge nici pe fotbalişti şi spune că în afară de Mutu şi Chivu nu ştie pe nimeni altcineva care să practice acest sport. "Mai îmi povesteşte Ramona Lăzuran de ei, pentru că ea a umblat cu mulţi dintre ei, dar nu le-am reţinut numele", conchide designerul. Totuşi, ţinând cont că dacă vreodată i s-ar propune să facă vreun colier sau orice altă bijuterie, pentru jucătorii lui Poli nu ar zice nu.



Foto: Denis Kappel

Niciun comentariu: