1 feb. 2010

Alina Plugaru a purtat bijuterii de 10.000 €



Alina Plugaru a fost invitata specială a show-ului “Hot Jewellery Night” by Adrian Haiduc, ce a avut loc miercuri seară în Club Maxx din Capitală. Blonda a fost preferată de designerul de bijuterii pentru a purta cele mai scumpe creaţii ale sale, un colier, o brăţară şi o pereche de cercei din perle şi coral negru, toate valorând 10.000 de euro.

Alina Plugaru a revenit în centrul atenţiei, de această dată într-o altă postură decât cea în care s-a consacrat. Vedeta a debutat ca manechin în prezentarea de bijuterii de lux a designerului Adrian Haiduc, ce s-a desfăşurat miercuri seara la Club Maxx din Capitală. Diva a purtat cele mai scumpe creaţii ale acestuia, şi anume un set de bijuterii ce valorează 10.000 de euro.

“M-am simţit foarte bine pe podiumul de prezentare, mai ales că aveam nişte accesorii atât de scumpe. A fost pentru prima oară când am purtat aşa ceva şi mă gândesc chiar ca, atunci când mă voi căsători, Adrian Haiduc să-mi facă bijuteriile de nuntă”, ne-a spus Alina Plugaru.

Fosta regină XXX a ales să defileze în seara cu pricina într-o rochie semnată Sonia Trifan, creatoarea de modă fiind una dintre preferatele sale.

Ramona Lăzuran a făcut senzaţie atât cu bijuteriile lui Adrian Haiduc, dar şi cu cele “din dotareAlături de Alina au mai prezentat şi bărbaţii din primul calendar nud masculin din România, dar şi vedeta Playboy Ramona Lăzuran, care a avut o apariţie spectaculoasă la Maxx.

Fotografii: Dumitru Angelescu

Niciun comentariu: