10 oct. 2011

Adrian Haiduc: «Nu am de gând să divorţez pentru Mădălina Secuianu»

Designerul Adrian Haiduc şi Mădălina Secuianu au fost surprinşi împreună la un restaurant de presa tabloidă. Cei doi sunt suspectaţi că ar avea o aventură.

Fotomodelul Mădălina Secuianu a fost invitată în platoul Zeus Tv, pentru a povesti ce s-a întâmplat în realitate la întâlnirea cu Adrian Haiduc.

"Avem o relaţie de prietenie foarte frumoasă. Nu e vorba de iubire. Momentan pot spune doar că e o surpriză. Nu pot spune că între mine şi el se înfiripă ceva, dar poate...poate", a declarat Mădălina Secuianu.

Supărat de concluzile ziariştilor, designerul a intrat în direct prin telefon, la emisiunea Luis Lazarus Live, unde a recunoscut că a ieşit cu Mădălina în interes de afaceri.

"Am ieşit cu Mădălina pentru că aveam interes să discut cu ea. Nu înseamnă că toate modelele alături de care ies sunt amante. Sper să nu am probleme cu soţia, din cauza Mădălinei. Nu am de gând să divorţez de soţie pentru Mădălina Secuianu", a declarat Adrian Haiduc.

"Nu înţeleg de ce spuneţi că Mădălina este amanta mea, am ieşit doar să mâncăm", a mai spus acesta.

Mădălina a mărturisit şi ea că nu-şi doreşte o relaţie cu designerul.

"Nu vreau să am o relaţie cu un bărbat însurat", a spus Mădălina.

Sursa: click.ro

3 comentarii:

Ioana spunea...

Cate tampenii !

Masaj erotic Suceava spunea...

Ce sa mai faca si ei ca sa isi umple timpul...

rochii de ocazie din Romania spunea...

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!