11 ian. 2011

Barter de mii de euro pentru Haiduc

Bijutierul va fi imaginea unor bijuterii


Ani de-a rândul, Adrian Haiduc si-a dedicat timpul pasiunii sale: crearea de bijuterii. A lucrat cu pietre pretioase, a reusit să cunoască toate detaliile acestora, a lansat colectii de bijuterii si s-a remarcat ca fiind primul designer de bijuterii pentru animalele de companie din Romania si în urma unui record mondial stabilit anul trecut.

Roadele muncii sale incep sa se facă văzute de-abia acuma. În urmă cu putin timp, Adrian Haiduc, a incheiat un contract de barter cu administratorii site-ului www.margelesibijuterii.ro . Concret, timisoreanul a devenit imaginea acestui portal în schimbul a 20 000 de EURO, sumă ce reprezinta defapt valoarea pietrelor semipretioase pe care le va primi. Una din conditiile acestui parteneriat între părti prevede ca cel mai lung cercel la care lucrează Adrian în acest moment să fie creat din pietrele oferite de MargeleSiBijuterii.

"Sunt foarte fericit că sunt imaginea unui site de accesorii si materie primă pentru bijuterii. Eu îi cunosc pe reprezentantii site-ului de mai bine de un an, iar între noi există o buna colaborare, având pe rol diferite proiecte. Sper ca si cu ajutorul lor să îmi pot realiza visul: acela de a crea cel mai lung cercel din lume", a declarat Adrian Haiduc.

La rândul său, administratorul site-ului margelesibijuterii.ro, Nicoleta Petrescu, ne-a spus în exclusivitate următoarele: "Ne face o deosebită plăcere să avem ca imagine o persoană atât de serioasă si specială. Suntem siguri că bijuteriile create de el vor fi de cea mai bună calitate si deosebite. Colaborarea va fi una de lungă durată, bazată pe încredere si prietenie. L-am cunoscut pe Adrian la una din prezentarile sale de bijuterii la care am mers împreuna cu sotul meu. Am rămas surprinsă cum o personalitate cum este el poate să fie un om atat de prietenos si onest. De atunci am rămas prieteni si sper să uimească publicul cu modelele de bijuterii pe care le va crea ."

Sursa: newstimisoara.ro


Foto: Robert Dohar

Niciun comentariu: