2 apr. 2011

România a pierdut încă o valoare demnă de apreciat: Haiduc a devenit rezident american


ARAD

Cel mai lung mărțișor din lume a fost realizat de românul Adrian Haiduc

Adrian Haiduc, omul care a adus de curând un alt record mondial, cel mai lung mărţişor din lume, a reuşit să primească rezidenţă americană.

Designerul de bijuterii se poate numi acum rezident american cu acte înregulă după ce a intrat de curând în posesia cardului greencard. Tânărul talentat se află de o bună perioadă de timp în Arizona, acolo unde a reuşit să doboare un record mondial, cel al mărţişorului.

Astăzi, bănăţeanul a devenit rezident permanent al Statelor Unite ale Americii.

“Nu cred că interesează pe cineva statutul meu, dar recunosc că e mai bine să fii rezident american. Nu uit de unde am plecat, nu uit că sunt român, dar mai mult prefer să fiu rezident permanent USA. Am mai zis-o şi o mai repet, faţă de România am o singură datorie, cel mai lung cercel şi atât!”, a declarat Adrian Haiduc, unul din cei mai cunoscuţi designeri de bijuterii din România.

Sursa: adevarul.ro

Un comentariu:

Anonim spunea...

Felicitari pentru resedentie!Sunt si eu in SUA ..din 1994 ..si mie rusine sa zic ca sunt romanca...de curand am fost intrebata de ce sunt omorati cainii asa in Romania ..nu cumva suntem mancatori de caini si nu recunostem ..lucrez cu celebritati ..si cunosc foaret multe persoane ..asa zis 'sus puse"si mereu imi zic ca sunt printre putinii romani care nu am vrut s a-i fur si sa=isantazez...nu ma pricep deloc la politica dar este o rusine pentru noi ...sa ne comportam asa ..ma refer la cei din Romania ...Din nou mult succes ..si iubesc si eu animalele foarte mult ..si am