22 ian. 2011

Bunica designerului de bijuterii Adrian Haiduc a încetat astăzi din viată

Astăzi, Adrian Haiduc a primit o veste cumplită din partea familiei din tară: bunica lui s-a stins din viată la vârsta de 83 de ani.Tânărul designer de bijuterii si-a făcut publică tristetea prin care trece, pe blogul personal, cu atât mai mult, cu cât nu va putea participa la înmormântare.

“Bunica mea Haiduc Maria s-a stins din viaţă la 83 de ani în comuna Variaş, judeţul Timiş. Pentru mine a fost o a doua mamă, uneori chiar prima poate, pe care am iubit-o şi am respectat-o foarte mult.

Îmi amintesc acum de zilele copilăriei când bunica ar fi făcut orice numai să mă vadă fericit, să mă vadă „zburdând” în curte de bucurie când am primit de la ea o bomboană, o jucărie sau orice altceva care m-ar fi adus zâmbetul pe buze.

Era în stare să-şi vândă şi ultimul obiect din casă numai ca să-i poată cumpăra lui ADRIAN ceva care să-l bucure”, spune doborât de durere designerul.Toti cei dragi îi transmit în aceste clipe sincere condoleante lui Adrian care este cu atât mai trist, cu cât nici nu poate ajunge în tară din cauza acetlor pentru rezidenta în Arizona.

“Plâng de tristeţe că sunt departe şi nici măcar nu pot săruta – pentru ultima oară – mâna care m-a crescut, mâna care m-a mângâiat de atâtea ori, mâna care de multe ori şi-a dat şi ultima bucăţică de pâine din mână numai să mă vadă fericit! ADIO BUNICĂ DRAGĂ! NU TE VOI UITA CÂT VOI TRĂI PE ACEST PĂMÂNT”, a adăugat Adrian pe blogul personal.

Sursa: click.ro

Foto: Denis Kapell

Niciun comentariu: