23 dec. 2010

Singur printre straini de Craciun


Singur printre straini de Craciun

Adrian Haiduc: Imi lipseste Romania!


Sarbatorile de iarna sunt un prilej de bucurie pentru majoritatea oamenilor. Familiile se reunesc si iau masa impreuna, isi impart cadourile aduse de Mos Craciun dupa care stau la povesti.


Nu trebuie uitat faptul ca si vedetele sunt oameni si ca si ele sarbatoresc Craciunul. Exista insa o vedeta plecata peste mari si tari care anul acesta va sarbatori Craciunul singur, departe de familia lui. Este vorba despre binecunoscutul designer de bijuterii, Adrian Haiduc, care se afla in Statele Unite din luna mai a acestui an.



"Imi este tare greu fara familia mea. Imi e foarte de dor de mama, de tata si de fratele meu pe care nu i-am mai vazut de mult si pe care doar la telefon ii aud. Ii simt lipsa si Izabelei, sotia mea, care s-a intors in Romania luna trecuta. Chiar ma simt singur... este primul Craciun departe de familia mea, dar cariera de designer merita orice sacrificiu, chiar daca pretul platit este atat de mare. Astept sa treaca timpul mai repede ca sa ma pot intoarce si eu in tara pentru ca este greu sa fii printre straini. As dori ca prin intermediul vostru sa transmit familiei mele cat si cititorilor vostri un Craciun Fericit si un An Nou Fericit " ne-a spus Adrian Haiduc.


Intrebat ce doreste sa ii aduca Mos Craciun, bijuterierul ne-a declarat urmatoarele: "Ca toata lumea, in primul rand imi doresc sa fiu sanatos, sa am putere de munca deoarece vreau sa realizez 2 recorduri monidlae in anul care bate la usa si cine stie, poate un copil."




Foto: Robert Dohar

Niciun comentariu: