9 oct. 2010

Haiduc 007: de la bijuterii la focuri de arma


"Numele meu este Haiduc. Adrian Haiduc" - asa s-ar prezenta probabil, peste ceva, timp celebrul designer de bijuterii.

De cand este plecat in SUA, Haiduc incearca fel de fel de lucruri, iar ultima sa isprava a fost sa ia la tinta cutiile goale de bere cu mai multe tipuri de arme. Putem spune ca bijuterierul incepe sa devina incet, dar sigur, un adevarat bad-boy si asta deoarece a utilizat armele fara a poseda permis de port-arma.

"Intr-adevar am tras cu pusca si cu pistolul si a fost o experienta placuta. Este colectia verisorului meu din America. Armele le-am testat pe proprietatea sa. M-am simtit ca un gangster si de ce nu, chiar un mic James Bond. Ma gandesc tot mai serios sa imi iau si eu permis pentru arme, iar la intoarcearea in tara chiar mi-as cumpara un pistol pentru protectia mea si a familiei mele" ne-a declarat Adrian Haiduc.
Pistol Ruger ACP 45, pistol Browny 38 Special, pusca AK-47, calibru 7.62X39, pusca ruseasca calibru 7.62X54 si Stougher Shot Gun 12.6 A sunt cateva din armele letale cu care Haiduc si-a ucis timpul si care au fost folosite si in celebra pelicula James Bond.

Niciun comentariu: