14 aug. 2010

Tara arde si Haiduc se piaptana!


Se pare ca designer-ul de bijuterii Adrian Haiduc o duce bine in America sau mai bine spus: se civilizeaza. Pe blogul sau adrianhaiduc.blogspot.com, bijutierul ne transmite lectii de viata. "M-am ridicat de pe banca sa plec dar nici nu am facut un pas ca batranica m-a apelat cu un zambet larg si calduros: "domnul, ati uitat sticla goala!". Stanjenit si cu un aer de nevinovat m-am intors si am luat sticla pe care nu o uitasem defapt... Batranica, tot zambind, continuase: "acolo in dreapta sunt cosurile pentru deseuri reciclabile". Am multumit si am plecat catre cosuri intrebandu-ma cum as fi reactionat in Romania la asa remarca subita" povesteste designer-ul.
Domnule Haiduc, sa stiti ca si in Romania avem tomberoane pentru plastic, sticla si carton. Daca dumneavostra nu ati binevoit sa le vedeti, nu trebuie sa semnalizati acest lucru. Probabil ca scorpionul care l-a intepat i-a deschis mintea sau poate ca incepe sa o ia pe ulei designer-ul nostru. Oare stimabilul stie ca tara in care a crescut e in picaj liber datorita TVA-ului majorat? Probabil ca nu…altfel nu ar da lectii de ecologie.


Niciun comentariu: