11 apr. 2010

Mugur Mihaescu, parasit de iubita




Mugur Mihaiescu a fost parasit de vedeta Playboy, Ramona Lazuran, dupa doar 3 luni!


Ramona Lazuran a fost vazuta ieri plangand la Iulius Mall din Timisoara. Martorii scenei, care au recunoscut-o imediat, sustin ca bruneta a vorbit aproape o ora la telefon, pronuntand mereu numele “Mugur”.

Pentru ca Ramona Lazuran nu a putut fi contactata, am vorbit cu prietenul acesteia, designerul Adrian Haiduc, care ne-a marturisit: “Nu stiu exact ce s-a intamplat… Sper ca nu e grav. Oricum, nu am vazut-o niciodata pe Ramona asa, si am petrecut destul timp alaturi de ea, mai ales de cand a devenit si imaginea mea. Am avut si neplaceri… dar ea e un caracter foarte puternic si trece peste dificultati. Acum insa nu stiu exact ce a putut sa o afecteze chiar asa. Pot sa va spun doar ca Ramona a anulat sedintele foto pentru urmatoarea mea colectie, sedinte la care urma sa participe.”



Surse de incredere au declarat pentru eMulte.ro ca motivul certurilor dintre cei doi ar fi gelozia excesiva a actorului. Acesta o invitase pe Ramona sa mearga impreuna cu el in Statele Unite ale Americii, calatoria putand fi considerata “luna de miere” pentru cei doi, insa acum, vedeta Playboy urmeaza sa decida daca va calatori singura, sau nu.





sursa: emulte.ro

Niciun comentariu: