17 mar. 2010

Ramona Lazuran: "Am avut multe relatii cu fotbalisti....dar doar de prietenie. Oare de aia nu ma mai suna??!!!" :)


Super BOMBA sexy, Ramona Lazuran, este din Oradea, tine cu FC Bihor, a mers sa vada nationala la Constanta si ii place de Gerrard si Tiger Woods.

Esti din Oradea! Ai fost vreodata pe stadion la meciurile lui FC Bihor?
Da. FC Bihor a stat doar un an in Liga l in ultimii 20 de ani asa ca am prins 2 meciuri pe acel stadion: FC Bihor - Steaua si Poli Timisoara - Steaua, meci jucat la Oradea pentru ca Poli avea terenul suspendat.
La meciurile nationalei ai fost vreodata?
Pentru mine meciurile nationalei au implicat mereu o stare aparte de emotie.Sunt NATIONALISTA! Am luat parte la cateva, nu multe. Pe arena lui Poli Timisoara cel cu Serbia si la Constanta cu Polonia...Insa, le urmaresc cu interes pe televizor. Mmm...dezamagire mare de la Mondialele '94 din Statele Unite incoace.
Care este jucatorul tau preferat?
Jucatorul preferat....am 2! Romania..:) Traian Basescu - joaca tare si Tiger Woods.
Chivu sau Mutu?
Binele sau raul? :) Ambii! Avem nevoie de bine si nu ne putem lipsi de rau pe planeta noastra :)
Care fotbalist din strainatate iti place cel mai mult?
De departe Gerrard.
Ce sporturi practici?
Sporturile de sala, de intretinere: fitness, aerobic, fitboxing, kickboxing. Imi place golful,dar aici...
La ce sporturi te uiti la tv?
Fotbal, handbal, patinaj, politica, box uneori!!!
Iti place sa comentezi meciurile de fotbal alaturi de prietene?
Mmm..cel mai placut moment este comentatul. E usor sa vorbesti de pe margine.
Care este cea mai urata barfa pe care ai auzit-o despre tine?
Barfa, inventie..cum vreti! Sunt mai multe. Cand dai un deget se tinde mereu sa ti se ia toata mana, aproape ca m-am obisnuit cu asta. As aminti doua: faptul ca sunt materialista si ca m-am cuplat cu un dansator.
Ai avut vreodata relatii cu vreun fotbalist? Te-a sunat vreodata vreunul sa iti propuna sa iesiti la o cafea?
Cu mai multi! Dar de prietenie. Cel putin din punctul meu de vedere. Oare de aia nu ma mai suna??!!! Invitatii...mda...vin! N-am apucat sa onorez nici una. Asta e partea proasta :))

Foto: Dennis Kappel – pentru Hart Design

sursa: sport.ro

Niciun comentariu: