14 mar. 2010

La Timisoara a fost lansat primul calendar cu barbati nud din Romania


Atmosferă explozivă, sâmbătă seara, în clubul No Name din Timisoara. Designerul de bijuterii Adrian Haiduc a lansat primul calendar cu bărbaţi nud din România, printr-un show care i-a inclus pe protagoniştii calendarului şi pe frumoasa vedetă Playboy Ramona Lăzuran. La eveniment a fost prezent şi Mugur Mihăescu, cunoscut de publicul larg drept „Garcea” din trupa Vacanţa Mare.


Petrecăreţii din No Name au avut parte de surprize sâmbătă seara. Jonglerii cu focul, striptease masculin şi o vedetă Playboy, care pe finalul show-ului a rămas doar în lenjerie intimă. Toate cu ocazia lansării primului calendar cu bărbaţi nud din România, creat de designerul de bijuterii Adrian Haiduc. Acesta l-a avut ca invitat şi pe Mugur Mihăescu, care se pare că plănuieşte să deschidă un club în Timisoara. La lansare au fost prezenţi opt dintre cei 12 protagonişti ale căror fotografii apar în calendar, iar doi dintre ei au oferit domnişoarelor din audienţă şi un show de striptease ca la carte.

Ramona Lăzuran a purtat o rochie creată de designerul Mihaela Drafta, iar pe final a rămas doar în lenjerie intimă, spre bucuria bărbaţilor din public. Calendarul cu bărbaţi nud poate fi achiziţionat de pe site-ul designerului Adrian Haiduc, www.hartdesign.ro, la preţul de 25 de lei.

Şedinţa foto pentru realizarea calendarului a durat aproximativ şapte ore. „Am avut mari emoţii. Eu am mai pozat nud, dar niciodată alături de bărbaţi. Nici nu am văzut pozele până în seara asta, am vrut să fie o surpriză. Îmi place cum a ieşit”, ne-a spus Ramona Lăzuran. Vedeta mai are în plan o apariţie în revista Playboy pentru anul acesta.


sursa: tion.ro

Niciun comentariu: