23 mar. 2010

Adrian Haiduc: "Incredibil, DJ Harra a vrut sa pozeze goala intr-o biserica"


Deranjat de declaratiile dj-itei Harra, Adrian Haiduc se pune pe dezvaluiri incendiare. Excentricul designer timisorean recunoaste ca a fost pus in mare dificultate de DJ Harra, care ar fi vrut sa pozeze goala intr-un lacas sfant. Pentru a da stralucire pictorialului, i-a cerut designerului de bijuterii Adrian Haiduc sa o accesorizeze, insa DJ-ita a fost tratata cu un refuz categoric de acesta.
Contactat telefonic, Adrian Haiduc a comentat: “Sunt eu excentric, dar cererea asta m-a cam lasat masca! Nu i-am dat curs pentru ca sunt in primul rand un om cu frica lui Dumnezeu, iar ideea Danei Neacsu mi s-a parut a fi o blasfemie.Ce pot sa zic... cred ca asta ar fi scandalul prin care s-ar promova dj harra si nu paruielile dintre ea si sorana... Ar trebui sa imi multumeasca ca am dezvaluit acest lucru... si ii recomand sa mearga la o spovedanie, poate o ajuta bunu Dumnezeu”, a mai declarat designerul de bijuterii.

sursa: newstimisoara.ro

Foto: Robert Dohar

Niciun comentariu: